jonnails

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Jonna Nerén - 12 oktober 2011 10:26

Nu är beställningen gjord på lite nya färger av gellac jag kommer ha på salongen!


Dessa är några av de nya höst-färgerna


       

Av Jonna Nerén - 12 oktober 2011 08:59

Hej!


Nu har jag varit lite dålig på att uppdatera,men förkylningar har stoppat min skaparglädje och ork litegranna,men nu sätter jag igång igen!


Jag tänkte visa upp ett par naglar idag med gröna dekorationer. Jag trotsar kylan och hösten ute litegranna och kör på ett par ljusgröna lite somriga naglar faktiskt!


   

Fick ju hem ett paket ifrån vackranaglar.com och var bara tvungen att testa dessa gröna glitter i olika färger. Vackert!


Dessutom har jag fått en ny favorit när det gäller nagelbandsolja, dock inte den på bilden utan en annan i märket Nfu-Oh i doften Jasmine.

Alla mina kunder oavsett behandling får alltid nagelbanden insmorda! Så hör av dig du också :)


Besök gärna Facebook sidan också

Tryck på länken nedan för att komma direkt dit

www.facebook.com/jonnasnaglar



Presentation


Mitt namn är Jonna och jag är diplomerad nagelterapeut! Jobbar i Västerås och detta är bloggen om mitt arbete :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards